Arvoisa asiakas
huomioitavaksi tekstiilitilauksista vastaaville, yhteyshenkilöille, laskujen tarkastajille
Toiminnanohjausjärjestelmän vaihto siirtyy
Olemme työskennelleet usean kuukauden ajan uuden toiminnanohjausjärjestelmämme kanssa ja valmistelleet sen käyttöönottoa. Olemme pyrkineet tekemään uuden ohjelman käyttöönoton teille mahdollisimman helpoksi. Varmistaaksemme teille sujuvan ohjelmavaihdoksen, olemme päättäneet ottaa vielä lisäajan muutokselle.
Asiakkaillemme muutos näkyy ensimmäisenä tilausohjelmien vaihtumisena.
- Vuokratekstiilitilaukset tehdään vanhalla ohjelmalla viikolla 48 toimitettaviin tilauksiin
- Viikolla 49 toimitettavat tilaukset tehdään vain uutta järjestelmää käyttäen
- Vuokratekstiilien tilausohjelman tunnukset säilyvät samoina, kirjautumisosoite löytyy www-sivuiltamme verkkotilausten alta www.lanteks.fi
- Työvaatteiden tilausohjelman tunnukset toimitamme käyttäjien sähköpostiin. Kirjautumisosoite löytyy www-sivuiltamme verkkotilausten alta www.lanteks.fi
- Käyttöohjeet löytyvät myös www-sivuiltamme www.lanteks.fi
- Marraskuuta koskeva laskumme on viimeinen vanhasta järjestelmästämme lähtevä lasku.
- Toimitukset ja laskutus siirtyvät uuteen järjestelmään 4.12.2017
- Tilausjärjestelmäämme pääset jo tutustumaan seuraavan videolinkin kautta. https://dreambroker.com/channel/naj7famk/uz9h1lf7
- Salasana on Tilaaminen.2017
Tutustuttehan www-sivuilta löytyviin ohjeisiin hyvissä ajoin ja testaatte tunnusten toimivuuden. Ongelmatilanteissa otattehan yhteyttä asiakaspalveluumme.
puh: 040 180 1000 asiakaspalvelu@lanteks.fi
Uskomme järjestelmäuudistuksen tehostavan toimintaamme entisestään ja tarjoavan pohjan jatkaa tekstiilihuoltopalvelujemme kehittämistä asiakkaidemme tarpeisiin
Mukavaa syksyä toivottaen
Turussa 30.10.2017
Miika Markkanen
toimitusjohtaja